Hej, hade svårt att sova i går hade ni också de? Jag tyckte de var varmt osv..

Idag ska jag till skolan, och jag slutar ganska tidigt tror ja inte säker men typ två tror jag!❤️

Jag tror jag ska ha på mig min Svea mysdress, men jag vet inte riktigt vad det blir. Igår gick vi lång dag i skolan till halv fyra så jag var ganska slut igår😫

Jag skrev inget igår för jag va så himla trött. Jag kollade på tv hela eftermiddagen och kväll lite trött kanske, men de e för jag har as svårt att slappna av ibland har ni något tips?
Asså jag kan inte sova och när jag väl somnar måste jag kliva upp och gå på toa eller vaknar förbannat jobbigt! I förrgår tror jag att jag klev upp fem hela gånger för att gå på toa sedan låg jag och vänta på att bli tvungen att kliva upp😪 IRETERAND!! 

Igår hade jag en lugn men lång dag i skolan. Vi hade våran första laboration på kemin vi hade fysik förra terminen. Vi fick göra laborationen med vatten, calcium tror jag de hette och en tändsticka, obehagligt va de iaf visste ju inte vad som skulle hända. Men de gick bra! 

Vi fick även ett nytt grymt bra schema idag NÖJD stavas det❤️ 
Vi slutar typ två större delen av veckan! 
Sköönt mer studietid för hemmet och det kan ibland behövas kan jag tycka..

Ja, ja jag kanske skriver mer sedan ciao!❤️👌


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej