Hej, sitter i sängen och kollar på tv samtidigt som jag bloggar. 

Jag skulle vilja få upp statistiken hår men jag har inte bloggat på länge men jag hade tänkt att börja. Vi börjar med från julen till nu tänkte skriva ett långt inlägg idag hoppas att ni är sugna på att läsa, är ni de?? 

Ni får gärna slänga in någon kommentar! 

Julen var väll okej men hade nästan igen julkänsla alls. Vilket kändes konstigt, ja i alla fall firade jag jul hemma i huset tillsammans med familjen. Vi uppnade packeten på morgonen så att barnen skulle slippa vänta. Jag fick 4 numrerade packet tror jag sedan fick jag uppna vilket packet jag ville. I packet ett fanns en iPhone låda utan iPhone i (mamma och A skrattade) i packet två var det en potatissäck så skulle jag dra i en tråd då kom det upp en iPhone
Inlindad i en putsduk. De va en svart iPhone. I packet tre fanns ett abonnemang med fri surf och mer.. 
I packet fyra fanns ett par doc. Martens! 
       Dom är grymt snygga!!
Jag använder dom varje dag de är as snygga och as sköna! 

Sedan fick jag ta packet hur jag ville och i de andra packeten fanns: 1500kr, hårtork, skal, docka till iPhonen, kalender, smink, hörlurar, björnborgs deo och parfym, sulor till doc. Martens, jeans, mjukisdress, mjukis byxor. De fick jag i julklapp jag blev jätte nöjd. Jag fick även extra månadspeng i ett halvår 250kr så jag får ungefär 500 i månaden grymt. 

Nånting tråkigt var att iPhonen var låst så vi fick låsa upp den, först fick jag vänta i två-tre dagar sedan fick jag vänta i typ en timme (de va as lång kö på Telia)  

Sedan va jag med min kompis L i några dagar sedan var det nyår då va jag hemma mamma jobbade. Jag var uppe till 24.00 för att se raketerna de var rätt mycket raketer som smällde, sedan la jag mig. Jag tror 2014 blir ett bra år jag hoppas på de!❤️ 

Sedan började skolan den lördagen den 4 januari var det fest hos min allra bästa, vi hade grymt kul vi somnade typ 5-5.30 den natten. Jag vaknade kring 11.00 jag vaknade först. 

Sedan började skolan den 7 januari, vi fick nytt schema ganska bra schema faktiskt med 2 sovmorgonar i stället för en sköönt säger jag!
 
Sedan så är vi här nu idag söndag ja jag ska nog klippa mig idag eller kanske vara med en kompis kul! Eller bara vara hemma och chilla! 

Just ja igår va vi ute i skogen och grillade korv (hela familjen) de va super mysigt vi tog även med Rocko vår lilla gose vovve❤️ 

        Kommer lite bilder!❤️😘👌




Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej