Tja det blev inget inlägg igår jag var bort nästan hela dagen hos min morbror, med mamma och syskonen. Efter att vi hade kommit hem igår skulle jag ta med barnen ut på bus eller godis men det fick vi inte för mamma även fast hon sagt att kanske skulle få gå igår morse men aja..
Jag har börjat planera för kommande vecka och helg då min kära pappa fyller 34 år ♥, så då ska jag åka ditt i helgen då. Det blir nog jag som gör tårtan så har börjat fundera på det med jag tror jag ska göra en med två våning på nått i den här vånings klassen kan jag tänka mig, tycker det är finare att ha två våningar men det blir förstås inte en likadan dock jag tror det är en barn tårta. Eller kanske blir det tre man vett aldrig haha..

 
Idag tror jag att jag ska ta och gå ut och springa en sväng eller jogga så skönt men vet inte vi får se!
Har känt mig väldigt trött senaste veckan även fast jag följer mina dagliga rutiner som jag har jag kanske rör på mig för lite;) 
 
Till veckan måste jag på birstaaaa handla presenter och farsdags presenter och bara en hel maassssa stuffsss! Ska bli skönt att få det överstökat... Fast blir ju likadant nästa månad men det är en annan månad med nya tag.
 
Har ni hört att lager 157 ska uppna i birsta den 21 november alltså den här månaden? Åh de har sjukt fina stuff´s där asså dör de har bondelid..♥
 
Satte precis på lite musik Avicii♥
 
Har precis ätit lunch har varit ute en stund med Rolle mys, just nu sitter jag och kollar på tv med Rolle, också är jag barnvakt.
 
Funderar på om jag ska baka något till melis kanske kladdkaka eller sockerkaka eller något sånt, så ska börja leta efter recept nu på nätet. Nu har jag bakat en sockerkaka som är i ugnen to

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej